עירית מצטרפת לצוות כיועצת אקדמית

פורסם: דצמבר 21, 2015 ב-אודות בלנהיים, הייחוד של בלנהיים בישראל

היועצות האקדמיות של בלנהיים מנהלות את כל הפעילות שלנו. הצוות האקדמי של היועצות הן מועמדות של בלנהיים בעבר וכיום סטודנטיות מצטיינות לתואר שני בפסיכולוגיה במגמות השונות.  תהליך בחירתם של פסיכולוגיות ויועצות חדשות לבלנהיים הינו סלקטיבי ביותר ותהליך הכשרתם הארוך מבטיח שהסטודנטים ייהנו משיתוף מידע קולקטיבי וממאות שעות הכנה ומחקר בתהליכי הקבלה לתואר שני בפסיכולוגיה.

השנה קיבלנו את עירית לצוות היועצות האקדמיות שלנו. עירית עבדה איתנו בשנה החולפת וקיבלה ייעוץ כסטודנטית.

כיום עירית הינה סטודנטית לתואר שני בפסיכולוגיה התפתחותית באקדמית תל-אביב-יפו.
עירית מספרת על תהליך הקבלה שלה עם בלנהיים:

"לאחר ניסיון שלא צלח להתקבל לתואר שני לבד, פניתי לבלנהיים ונפגשתי עם פסיכולוגית מהצוות. עברתי אצלה תהליך יסודי ומעשיר שעזר לי לקראת התואר השני ובכלל. היא עזרה לי לעבד את קורות החיים שלי תוך התמודדות עם תכנים שקשה היה לי לפגוש, ולהבין טוב יותר מהם הרצונות שלי ולאן אני מכוונת להגיע בעתיד. בשבילי המפגש עם הפסיכולוגית היה משמעותי ומעמיק ואני חושבת שכל מועמד יכול להפיק תועלת מתהליך כזה".

רוצים לשוחח עם עירית ולשמוע עוד על תהליך הקבלה שלה?

צרו עימנו קשר

כתיבת תגובה